Intrebari frecvente - Informatii generale

Intrebari frecvente clienti - Informatii generale

Ce este Bocado?

Bocado este o platforma B2B de comert online dedicata clientilor din domeniul HoReCa si Retail Traditional. Platforma simplifica procesul de aprovizionare pentru restaurante, hoteluri, cafenele, magazine alimentare, supermarketuri independente si alte afaceri care activeaza in industria alimentara.

Prin Bocado, ai acces intr-un singur loc la o oferta variata de produse si furnizori, special selectati pentru nevoile afacerilor din HoReCa si Retail Traditional.

Exista taxe pentru utilizarea platformei?

Clientii inregistrati pe Bocado utilizeaza platforma gratuit. Vei plati doar pentru produsele comandate.

Cine sunt clientii Bocado?

Bocado se adreseaza companiilor care activeaza in domeniul HoReCa si Retail Traditional – restaurante, hoteluri, cafenele, magazine alimentare, supermarketuri independente si alte afaceri din industria alimentara. In prezent, nu vindem catre gospodarii individuale.

Cine vinde produsele din platforma?

Produsele disponibile pe platforma Bocado sunt oferite de producatori si distribuitoridin industria alimentara, activi atat in HoReCa, cat si in Retail Traditional. Platforma este dezvoltata de Macromex SRL, lider in distributia de produse alimentare congelate si refrigerate din Romania. Facem toate eforturile sa aducem in Bocado furnizori de incredere, cu portofolii relevante pentru diferite tipuri de afaceri – de la restaurante si hoteluri pana la magazine alimentare si supermarketuri.

Pot sa cumpar pe persoana fizica?

Bocado este dedicata exclusiv clientilor persoane juridice care activeaza in domeniul HoReCa sau Retail Traditional. Nu se pot efectua achizitii pe persoana fizica.

Cum pot obtine asistenta pentru utilizarea platformei?

Daca ai nevoie de ajutor, poti contacta echipa noastra de suport prin chat live, e-mail, telefon sau formularul de contact. Suntem disponibili sa te ajutam cu orice nelamurire legata de utilizarea platformei, plasarea comenzilor sau informatii despre produse.

Ce fac daca intampin probleme cu un furnizor?

In cazul problemelor cu un furnizor, iti recomandam sa discuti direct cu acesta. Daca problema nu poate fi rezolvata, echipa noastra de suport poate interveni pentru mediere.